| Register | Forum Rules | Invite Your Friends | Blogs | FAQ | Members List | Calendar | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
|
|||||||
| nl.racedepartment.com De nederlandstalige RD community |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
|||
|
Hey Richard,
Welkom en gaaf dat je de tijd neemt voor zo'n lange introduction in twee talen
|
|
||||
|
Nogmaals, welkom Richard.
Hehe ik wist dat je veel geraced hebt in je leven maar zoveel... Iig hoop ik je snel op een van de RD servers te zien (moet niet zo'n probleem vormen denk ik). En ik ben blij dat (nadat we het er zoveel over gehad hebben) eindelijk een keer samen online wat kunnen racen. Wat motec aangaat, ik hoor een hoop tegenstrijdige verhalen of het nu wel of niet werkt, daar ga ik nog wel ff wat research op los laten. Zie je snel....Marcel
PanAmericanRacing Bad Boyz Team * #62 Marcel vd Aa * #63 Gaynall Hudgins * Corvette C6R Merry Christmas And A Very Happy 2009 |
|
||||
|
Voorlopig zijn we in de meerderheid , dus pas op voor een sandwich on track , ala hakkinen , shumi en button er tussen ( hoop dat het idd die gasten waren hehe, maar ik dacht het wel )
Cool Martijn, Hoop je te kunne joinen in de club . Ik heb net een applicatie gedaan.
|
Hallo heren.
Zal mij even voorstellen.Eddy van schayk 45 lentes jong. Vele jaren online ervaring.Ex-crewmember geweest van Simracingholland,wat is opgedoekt.Nu eigen team opgestart Dutchvirtualracing.Ben hier terecht gekomen omdat ik patrick al een tijdje ken van het onlinerace natuurlijk een me vaak heeft gevraagd ,kom eens langs!En natuurlijk Dolf bouw ook member van DVR team. Dus heren hoop dat ik wat tijd kan vrij maken in mijn race-kalender om eens tegen jullie te racen! Heren aangenaam kennis te maken en zou zeggen tot wederziens. Mvg Eddy |
|
||||
|
hee den Snelle eddy
Design is a passion, The passion to design is mine. ---------------------------------- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. || To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. || To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. || To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. || To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|||
|
Ola Eddy! Welkom en zie je op de baan. Tot sneller
|
|
|||
|
Danke Heren voor de warme welkom!!!
Cya soon on the track!! Mvg Eddy |
|
||||
|
Nou, ik zal me dan ook maar het nederlandse deel van RD voorstellen.
Mijn naam is Richard Hessels, zoals jullie al gezien hebben. Ik ben 40 lentes jong. Sinds 20 jaar grafsich vormgever en ben al ruim 10 jaar voor me zelf bezig. Wat me prima bevalt, meeste van de tijd. Daarnaast DJ en produceer ik trance/progressive/electro. Ik speel regelmatig in het nederland en af en toe in het buitenland. Ik tekende al auto's voor dat ik kon praten, volgens mijn moeder. Als tiener nog jaren aan karting gedaan tot nationaal niveau aan toe. Hiermee een flink ongeluk gehad, verbijzeld onderbeen en kon 1,5 jaar niet meer lopen. Alle kartspullen verkocht want van opslaan wordt het ook niet meer waard. Toen maar een computer gekocht. Speel race sims sinds de Commodore 64 (Revs +), das lang geleden. Laatste jaren heb ik alle Isi's & Simbins grijs gespeeld. Tegenwoordig alleen maar Race07/GTR-E en rFactor. Een grote hobby van me is zelf de hardware maken voor de race sim. Als ik een garage zou hebben was ik daar de meeste tijd te vinden. Mijn rijders kwaliteiten zijn die van een steady subtopper. Meestal 1 a 2 seconden achter de snelste van het veld. Door netjes op de baan te blijven kom ik vaak eerder over de finish als de wat snellere mannen voor me. Mijn favo races zijn endurance races. Met F1 heb ik niet zo veel, teveel hype, weinig wol. PS... Is er iemand die mijn upgrade naar Premium Member kan bewerkstelligen. Ik voldoe ruimschoots aan alle criteria. Maar ik krijg maar geen antwoord. |
|
|||
|
Quote:
![]() Maar we hebben dus een DJ aan boord in mijn genre Ben heel benieuwd man, heb je samples e.d. online staan die we mogen beluisteren? Ben altijd heel erg geinteresseerd in dit genre van eigen bodem omdat NL'ers er op een of andere manier veel feeling mee lijken te hebben ![]() I.i.g dank voor de gave intropost
|
|
||||
|
Eindelijk dan een gewoon antwoord, ipv. helemaal niks.
Daar kan ik wat mee. Moeten 3 races zijn, mijn account was afgesloten nadat ik me 2 maanden met de vebouwing van mijn huis had bezig gehouden. Nieuwe regeld hadden ze ook maar op mij uitgevoerd. Enig idee hoeveel races ik mee moet nemen voor dat ik in aanmerking zou kunnen komen? |